ΓΛΩΣΣΑ(2)

ΑΝΟΙΞΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΗ ΘΥΡΑ!

 

 

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Κυκλάδες: Από πού πήραν τα ονόματά τους τα δώδεκα μεγαλύτερα νησιά ...

ΣΟΥΝΙΟ-ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ!

Σούνιο: Φιλανθρωπική επίδειξη στον Ναό του Ποσειδώνα | naftemporiki.gr

 

Απόγευμα Στο Σούνιο | Ηλιοβασίλεμα στο Σούνιο με θέα το Αιγαίο ...

 

Picture

Μαθήτριες περιγράφουν πολύ όμορφες διαδρομές μέσα στο δάσος ή σε διαφορετικά μέρη

 

 

 

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια1

Χρησιμοποιώντας ό,τι υλικά έχουν βρει, τα παιδιά των προσφύγων της Συρίας παίζουν σε έναν καταυλισμό στα σύνορα Συρίας- Τουρκίας, κοντά στο Azaz /// Φωτογραφία: MAYSUN / EPA

https://safeYouTube.net/w/FvcJ

https://safeYouTube.net/w/DycJ

https://safeYouTube.net/w/8zcJ

https://safeYouTube.net/w/SzcJ

περί ... παιδείας - Όλου του κόσμου τα παιδιά.

6 online παιχνίδια για να γίνουν ξεφτέρια τα παιδιά στο μάθημα της ...

Ταίριαξε τις ομόηχες λέξεις - Match up

Όλα για την τάξη μου: Παιχνίδι με ομώνυμες και παρώνυμες λέξεις

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

 

ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ

 

 

Γελάσαμε με την ψυχή μας, Quiz - Αρβανιτίδης Θεόδωρος - Κεντρικό

 

 

 

 

Τα τριτάκια και τεταρτάκια του 7ου Δημ. Χαλκίδας: Ασκήσεις στα ...

Επαναληπτικές Ασκήσεις Γλώσσας 11ης Ενότητας: "Γελάσαμε με την ψυχή μ…

Περιγραφή ζώου - Δημοτικού Παιδέματα

 

Περιγραφή ζώου - Ψηφιακή Τάξη

 

 

Hidden Classroom : Περιγραφή ζώου

Διαφάνεια1

 

ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΔΩ

 

Διαφάνεια1

 

Τα επιφωνήματα (διαδραστική παρουσίαση) (With images) | Ios ...

 

Διαφάνεια1

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ -ΜΑ:

https://safeyoutube.net/w/S92H

https://safeyoutube.net/w/ELKH

 

 

Διαφάνεια1

 

 

https://safeYouTube.net/w/H7nH

 

 

 

 

ΛΕΞΕΙΣ ΦΤΕΡΟΥΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΑ, ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΕΡΑ

 

Διαφάνεια1

Πώς εκφράζεται ο χρόνος στον λόγο - Digital Zoot

 

 

 

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ:

 

 

 

Επιρρήματα - Θεωρία και ασκήσεις - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Όλα για την τάξη μου: Τροπικά επιρρήματα

 

περί ... παιδείας - Τροπικά επιρρήματα

 

Διαφάνεια23

QUIZ: Πόσο καλά ξέρεις το τοπικό του Ηρακλείου ; (part2)

 

Χορεύοντας με… ανήκουστους ήχους - Αρβανιτίδης Θεόδωρος - Κεντρικό

 

eduadvisor.gr | Το Εκπαιδευτικό Portal! - Προθέσεις, συστατικό ...

ενότητα 2 Γλώσσας ΣΤ Δημοτικού

Επιρρήματα: Θεωρία και εξάσκηση - Ψηφιακή Τάξη

Διαφάνεια17

Διαφάνεια18

Διαφάνεια23

 

Διαφάνεια24

Διαφάνεια25

Διαφάνεια26

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ

4889081 orig

7538616 orig

473776 orig

 

https://safeyoutube.net/w/AeSC

 

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ…ΜΟΝΟ..

 

http://www.jele.gr/activity/c/language/glossaC015.swf

 

http://www.jele.gr/activity/c/language/glossaC008.swf

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ

Εικόνα

 

 

 

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ…

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

4) Η Ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας ...από την πλευρά του Λύκου ...

 

Ψηφιακό Παραμύθι"Η κοκκινοσκουφίτσα από την ανάποδη" - YouTube

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για η κοκκινοσκουφιτσα απο την αναποδη

Αποτέλεσμα εικόνας για ερωτηματικες αντωνυμιες

Διαφάνεια1

Αποτέλεσμα εικόνας για ερωτηματικες αντωνυμιες

 

Είμαστε ή ήμαστε

Στον παρατατικό το «είμαι» γίνεται «ήμουν».

Αντίστοιχα το «είμαστε» γίνεται «ήμαστε», μόνο που έχει μείνει τα τελευταία χρόνια ως «ήμασταν».

Επομένως το ρήμα στη χρήση του στον παρατατικό γράφεται με «η».

 

πρόσωπα Ενεστώτας Παρατατικός Εξ. Μέλλ. Υποτακτική Μετοχή
α’ ενικ. είμαι ήμουν θα είμαι να είμαι όντας
β’ ενικ. είσαι ήσουν θα είσαι να είσαι
γ’ ενικ. είναι ήταν θα είναι να είναι
α’ πληθ. είμαστε ήμαστε
ήμασταν
θα είμαστε να είμαστε
β’ πληθ. είστε
είσαστε
ήσαστε
ήσασταν
θα είστε να είστε
γ’ πληθ. είναι ήταν θα είναι να είναι

 

 

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια1

 

 

Διαφάνεια3

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Διαφάνεια1

 

Η ΕΛΙΑ

 

Αποτέλεσμα εικόνας για θηλυκα σε η

 

Αποτέλεσμα εικόνας για θηλυκα σε η

Αποτέλεσμα εικόνας για θηλυκα σε η

Αποτέλεσμα εικόνας για θηλυκα σε η

 

Αποτέλεσμα εικόνας για υποκοριστικα

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για υποκοριστικα

 

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια1

 

 

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια1

 

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΣΑ ΛΕΕΙ Η ΕΛΙΑ

Διαφάνεια1

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια1

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

Διαφάνεια1

ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

Ο τυφώνας Κατρίνα  ήταν ο πιο πολύνεκρος και καταστρεπτικός τυφώνας του Ατλαντικού το 2005. Προκάλεσε τις ακριβότερες καταστροφές από οποιαδήποτε φυσική καταστροφή στις ΗΠΑ και ήταν ο πέμπτος πιο θανατηφόρος τυφώνας που έχει πλήξει ποτέ τις ΗΠΑ.Επίσης, ήταν και ένας από τους ισχυρότερους τυφώνες που έχουν παρατηρηθεί στον Ατλαντικό. Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 1.833 άτομα πέθαναν εξαιτίας του τυφώνα και των επακόλουθων πλημμυρών, ενώ το συνολικό κόστος των καταστροφών έφτασε τα 81 δισεκατομμύρια δολλάρια ΗΠΑ 2005.

Ο τυφώνας σχηματίστηκε στις Μπαχάμες στις 23 Αυγούστου 2005 και εν συνεχεία διέσχισε τη Φλόριντα ως τυφώνας κατηγορίας 1. Στη συνέχεια πάνω από τα ζεστά νερά του Κόλπου του Μεξικού ενισχύθηκε ραγδαία και έφτασε στην κατηγορία 5, το μέγιστο επίπεδο της Κλίμακας Σαφίρ-Σίμπσον, με ταχύτητες ανέμων που έφταναν έως και 280 χλμ/ώρα. Στις 29 Αυγούστου, έφτασε στη Λουιζιάνα ως τυφώνας κατηγορίας 3 και προκάλεσε καταστροφές και πλημμύρες από την Φλόριντα μέχρι το Τέξας. Η μεγαλύτερη καταστροφή συνέβη στην πόλη της Νέας Ορλεάνης, το 80% της οποίας πλημμύρισε όταν το σύστημα αναχωμάτων που προστάτευε την πόλη καταστράφηκε, σε κάποιες περιπτώσεις αρκετές ώρες μετά την αποχώρηση του τυφώνα. Συνοικίες της πόλης έμειναν πλημμυρισμένες για εβδομάδες. Η κατάρρευση των αναχωμάτων θεωρείται η μεγαλύτερη πολιτική μηχανική καταστροφή που έχει συμβεί στις ΗΠΑ.

Διαφάνεια1

Διαφάνεια1

Διαφάνεια1

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ ΠΟΛΥ !

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΙ  ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ….ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!

το μεγάλο μυστικό

 

http://vod.sch.gr/video/view/1119.html

Το τελικό -ν

Υπάρχουν ορισμένες λέξεις  στις οποίες το τελικό -ν άλλοτε παραμένει και άλλοτε χάνεται.
Αυτές είναι:

  • το άρθρο την
  •  η προσωπική αντωνυμία  του τρίτου προσώπου αυτήν, την
  • τα μόρια δεν και μην
Οι λέξεις αυτές διατηρούν το τελικό -ν όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από φωνήεν ή από τα σύμφωνα κ, π, τ, τα δίψηφα σύμφωνα μπ, ντ, γκ και τα διπλά ξ, ψ.

Π.χ. την είδα, την κοπέλα, την ντουλάπα, δεν ξέρω

Στον γραπτό λόγο, το τελικό -ν διατηρείται πάντα στον ενικό
του αρσενικού οριστικού και αόριστου άρθρου (τον, έναν)

για να αποφεύγεται η σύγχυση με το ουδέτερο οριστικό και  αόριστο άρθρο (το, ένα).

Π.χ. τον νέο (άντρα) αλλά το νέο (είδηση)
       έναν νέο (άντρα) αλλά ένα νέο (είδηση)

Το τελικό -ν γράφεται  πάντα στο άρθρο των, στην προσωπική αντωνυμία αυτόν, τον καθώς και στο σαν.

Π.χ. των θαλασσών, αυτόν θέλει, τον φώναξε, σαν λύκος

το κορίτσι

 

ΑΣΦΑΛΩΣ… ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ

ΡΟΔΑ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΛΩΣΣΑΣ Δ ΤΑΞΗΣ Α ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ροδα ειναι και γυριζει δ δημοτικου

ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για ενα αλλιωτικο παρκο

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για στον δρομο με τον σωτηρη

Διαφάνεια4

http://amaleo.gr/category/2-sto-dromo-me-to-sotiri/

Διαφάνεια4

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Διαφάνεια4

http://amaleo.gr/category/1-mathima-kykloforiakis-agogis/